
En toch betrap ik mijzelf er ook steeds meer op. Op het gebruik maken van de bekende abonnementen wat betreft dingen die je met regelmatig nodig hebt of waar je vrolijk van wordt. Zo hadden we een abonnement op Bloomon (die wekelijks verse bloemen bracht) en gebruik ik bijvoorbeeld Boldking. Om nog maar te zwijgen van Netflix, Pathe Thuis en de Videoland App. We zijn het bijna vergeten, maar vroeger was het alternatief voor die diensten een DVD-Box (of een videoband, lijkt eeuwen terug)
Maar nu is er Bespaar Continu. Bol.Com heeft weer eens de toekomst in handen. Ik ben geen trendwatcher, geen life hackgoeroe en allerminst een kekke dude, maar dit wordt een hit. Straks kunnen we alles thuis laten bezorgen in het ritme dat wij dat willen. Elke maand een nieuw pak wc-papier, luiers en vaatwasblokjes. Het leven wordt steeds makkelijker.
Voorlopig ben ik er nog even niet ingetrapt, maar ik ken mijzelf. Het zal vermoedelijk weer een kwestie van tijd zijn. Als de rest van de wereld er maar weer aan gewend is.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten